• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Verzenden

Je hebt iets besteld. Nu moet het nog geleverd worden. Het ontvangen van je bestelling is het leukste moment.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Online staat bij ieder artikel vermeld of deze direct leverbaar is of wat de eventuele levertijd is. Nadat je online een bestelling plaatst, ontvang je een bevestigingsmail met daarin de exacte levertijd. Wanneer een artikel direct leverbaar is en je hebt gekozen voor betaalwijze iDEAL, dan kun je ervan uitgaan dat de bestelling de volgende werkdag aan het vervoersbedrijf wordt meegegeven. Het vervoersbedrijf neemt in de dagen daarna telefonisch contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak. 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten als het product niet op voorraad is?

Mocht het product niet uit voorraad leverbaar zijn, dan staat er bij het artikel aangegeven wat de aangepaste levertijd is of ontvang je hierover zo snel mogelijk bericht.

Rekenen jullie bezorgkosten?

Voor de bezorging betaal je bij ons niets bij een bestelling vanaf 75 euro. Bij een order onder de 75 euro rekenen wij 10 euro bezorgkosten.

Kan ik de bestelling ook zelf afhalen bij Webmeubels?

Afhalen op bestelling is mogelijk op afspraak. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, dit kan zowel telefonisch als per mail.

Indien er leverbeperkingen zijn op het bezorgadres? 

We bezorgen tot aan de voordeur. Woon je op de tweede verdieping of hoger? Houd er dan rekening mee dat je voor de volgende verdiepingen zelf het transport regelt. Neem voor meer informatie contact op met de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je een bestelling annuleren neem dan direct contact op met onze klantenservice. Indien je bestelling nog niet de deur uit is, kan deze uiteraard worden geannulleerd en wordt het geld zo snel mogelijk teruggestort. 


Retourneren

Mocht het zo zijn dat je het bestelde product toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, dan kun je ons binnen 60 dagen na ontvangst van je bestelling laten weten dat je een artikel retour wilt sturen (hier zijn kosten aan verbonden).

Dit kun je doen door een mail te sturen naar: info@live-living.nl. Wij zullen jou dan via de mail op de hoogte brengen van de vervolgstappen.

Hoe werkt het als ik iets terug wil sturen?

Ben je niet tevreden over je aankoop? Dat kan uiteraard gebeuren. Binnen 60 dagen na ontvangst van een artikel, kun je ons laten weten dat je een product wilt retourneren. Hoewel het niet verplicht is ons te melden wat de reden van het retour is, willen wij natuurlijk graag van onze klanten leren en zijn wij altijd benieuwd waarom je liever van uw aankoop afziet.

Voordat je iets terug stuurt, ontvangen wij graag per mail je verzoek om je aankoop te retourneren, onder vermelding van het ordernummer en je naam. Dit kan ook door middel van een ingevuld retourformulier (PDF formaat).

Ik wil een artikel ruilen, kan dat?

Ja, het is mogelijk om een artikel om te ruilen. Stuur ons een mail naar info@live-living.nl. Vermeld hierbij altijd het ordernummer en het artikel dat je wilt ruilen. Hierna nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om alles in orde te maken.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij je bestelling retour hebben ontvangen, wordt het totale retourbedrag zo snel mogelijk aan je terug betaald. Wij betalen je uiterlijk 14 dagen nadat wij je retour hebben ontvangen terug. Wij gebruiken voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat jij hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling. Dan laten wij hen weten dat de bestelling retour is gekomen en wordt de factuur aangepast.

Overig

Kan ik rekenen op een montage- / uitpakservice?

Nee, er geldt helaas geen montage- en uitpakservice voor de producten die je bij Webmeubels besteld. De producten zijn zo ontworpen, zodat je zelf eenvoudig de montage kan uitvoeren.

Help! Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling

Uiteraard doen wij ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Wanneer er een artikel ontbreekt in je bestelling neem dan contact op met onze klantenservice, dan zoeken we een passende oplossing.

Wat moet ik doen als mijn artikel defect is?

Webmeubels streeft naar producten met de beste kwaliteit, toch kan het een keer voorkomen dat het artikel beschadigd tijdens transport. Stuur in dat geval een mail naar onze klantenservice waarin je aangeeft welk artikel stuk is. Vergeet het ordernummer niet te vermelden en voeg duidelijke foto's van de schade toe aan je mail. Onze klantenservice beantwoordt doorgaans binnen 24u (op doordeweekse dagen).

Waar kan ik terecht voor vragen, meningen, ideeen en samenwerkingen?

Jouw betrokkenheid bij Webmeubels stellen wij zeer op prijs. Vragen, meningen en ideeën kun je mailen naar onze info@life-living.nl. Wanneer er behoefte is aan meer informatie nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.